Klanten Zorgprofessionals

Wat doen wij voor jouw patiënt?

Ondersteuning patiënt

Sorgente ontzorgt je patiënt

In goede samenwerking met de diëtist of arts biedt Sorgente ondersteuning bij het gebruik van medische voeding. We willen onze klanten en hun naasten optimaal ontzorgen door snelle levering (binnen 24 uur), een goede begeleiding op maat en de kwaliteit van onze dienstverlening zoals de webwinkel.

Begeleiding op maat

Nadat je een eerste aanvraag hebt gedaan voor je patiënt, start er bij Sorgente een klantproces. Het klantenteam van Sorgente neemt contact op met je patiënt. Een deskundige medewerker legt uit wat de klant kan verwachten, hoe wij te bereiken zijn en stemt de levering van de  medische voeding af.

Sorgente past de dienstverlening zoveel mogelijk aan op de wensen en situatie van de klant. Wij geloven in begeleiding op maat. Sorgente biedt daarom extra services voor specifieke doelgroepen op basis van het type voeding, voeding voor een volwassene of een kind en uiteraard het ziektebeeld.

Onze klantvoordelen op een rij:

  • Het voorschrift (dieetadvies) van jou als arts of diëtist is uiteraard leidend. De levering van de medische voeding, zoals de voorkeur voor smaken, gaat in overleg met de klant. Sorgente levert alle medische voedingen op de Nederlandse markt.
  • Medische voeding die vóór 17.00 uur wordt besteld, wordt op werkdagen nog dezelfde dag verstuurd en de volgende dag (dinsdag t/m zaterdag) afgeleverd.
    • Onze klanten kunnen via de webwinkel, telefonisch en via de e-mail hun medische voeding bestellen.
    • Via de webwinkel kan de klant gemakkeijk zelf 24 uur per dag, 7 dagen in de week online bestellen.
  • Een klant kan een eigen ‘Mijn Sorgente’ account aanmaken. Via het eigen account kan de klant, naast het plaatsen van bestellingen, eenvoudig:
    • alle vergoedingen inzien;
    • de eigen bestelhistorie bekijken;
    • favoriete producten bijhouden;
    • en de persoonlijke gegevens beheren.
  • Alle klanten ontvangen met de eerste levering van medische voeding, uitgebreide schriftelijke informatie over onze dienstverlening. Alle informatiematerialen kun je ook als zorgprofessional via de webwinkel bekijken en bestellen.
  • Voor sondevoeding is onze voedingsverpleegkundige 24 uur per dag, zeven dagen per week bereikbaar voor hulp bij spoed.
  • Wil jouw patiënt weten of de verzekeraar de medische voeding vergoedt? Verwijs ze naar de Sorgente Vergoedingscheck.