Klanten Zorgprofessionals

Update n.a.v. Corona: Ons team staat klaar voor jou en je patiënt

Juist nu is het belangrijk dat we elkaar goed informeren over wat er speelt binnen onze bedrijfsvoering. Om je een indruk te geven van de vraagstukken waarmee Sorgente te maken heeft – én hoe we hier op anticiperen – vind je hieronder onze antwoorden op de meest gestelde vragen.

1. Beschikt Sorgente over voldoende voorraad?
Sorgente beschikt op dit moment over voldoende voorraad om jouw patiënt te voorzien van de maandelijkse hoeveelheid voeding en toebehoren. Dat is meteen ook de maximale hoeveelheid die zij kunnen bestellen. We zijn namelijk gebonden aan de voorschriften van de zorgverzekeraars. Extra bestellen is dus niet mogelijk. Maar ook niet nodig. We werken nauw samen met onze leveranciers om onze voorraad op peil te houden. 

2. Heeft deze situatie gevolgen voor de bezorgdag/-tijd?
De bezorging vindt plaats op de afgesproken dag. Dit heeft onze partner PostNL toegezegd. Wat wel anders is: vanaf 17 maart bezorgen de postbezorgers contactloos. Zij houden 1,5 meter afstand van de ontvanger.

3. Hoe is Sorgente bereikbaar?
Onze medewerkers zijn – tijdens de gebruikelijke openingstijden – bereikbaar via telefoon en mail. We merken dat patiënten veel vragen hebben. Onze Klantenteams staan hen zo goed mogelijk te woord. Het kan zijn dat de telefonische bereikbaarheid tijdelijk minder is dan je van ons gewend bent. We hopen op begrip.

Heb jij zelf een vraag? Leg die gerust aan ons voor. Klik hier voor een overzicht van onze bereikbaarheid en contactgegevens.

4. Welke richtlijnen volgt Sorgente?
Ter bescherming van onze medewerkers en patiënten volgen we de richtlijnen van het RIVM en van de Rijksoverheid.